Dél-amerikai szélistenről kapta nevét a Pagani Huayra, mely igen találó választás, hiszen az olasz szupersportautón látványos aktív aerodinamika segíti, hogy minden pillanatban megfelelő legyen a tapadás. A 2011-es Genfi Autószalonon láthatta először a nagyközönség a Huayrát, melyből aztán öt évvel később mutatták be a versenypályára optimalizált BC változatot. Horatio Pagani, a cég alapítója egyik jó barátja, Benny Caiola után nevezte el az autót, aki egyben a Pagani legelső vásárlója is volt. Minden Pagani egyedi, kifejezetten a vevő ízlése szerint készül, de az amerikai gyűjtő, Kris Singh autója talán az egyik legkülönlegesebb.
2017-ben vette át az autót, ami aztán nem sokkal később egyedi hátsó szárnyat kapott. A látványos spoiler nélkül is feltűnő jelenség, hiszen a karosszéria teljes egészében karbon, nyers és kékkel színezett felületek váltják egymást az autón, melyet arany felnikkel emeltek ki. A beltérben csavartak egyet a Huayra jellegzetes formáin és az üléseket retrós, kockás kárpittal húzták be, de alapvetően itt is maradt a fekete és kék színvilág. Ehhez igazították az autó különböző tárolórekeszeibe illeszkedő táskákat is.
132 kilogrammos könnyítéssel az autó száraz tömege csupán 1218 kg, amit leginkább a carbon triax alkalmazásának köszönhetnek. Ez a szénszálas anyag a hagyományos karbonnál 50%-kal könnyebb és 20%-kal merevebb. Ezen kívül a Pagani Huayra BC könnyebb, titán kipufogórendszert és szintén kisebb súlyú alufelniket kap, melyeken Pirelli P-Zero Corsa gumik feszülnek. A Macchina Volantéhez a Zonda Cinque stílusában készült tetőbeömlőt készítettek.
Modenában, az olasz sportautógyártás szívében készül a Pagani Huayra is, de a motor az AMG-től érkező 6 literes, biturbó V12-es. 755 lóerős maximális teljesítmény és 1100 Nm-es csúcsnyomaték jut el egy 7 sebességes, szekvenciális váltón keresztül a hátsó kerekekhez. Az egyedi szupersportautó árát éppúgy homály fedi, mint a futott kilométereket.