Szilvi az alábbi levéllel keresett meg minket
„Egy nagyon kedves barátom a napokban balesetezett az autójával. Hála az égieknek Ő karcok nélkül megúszta, de az Audija sajnos totálkáros lett. Ő az a srác, aki néhány hónappal ezelőtt írta azt a versecskét arról a bizonyos öreg, zöld Opelről.
Most az Audiról is készült egy hasonló írás, ami bevallom az én szívemnek is igen kedves, pláne az illetőt és az előzményeket ismerve.”
Innen pedig a hirdetés, vagyis a vers
Szétszaladt a száz paripa,
Igy most eladó a Négy Karika.
Épp a szomszéd városba akartam menni,
Neki egy szép új hátsó ajtót venni.
De ama borús napon olyannyira esőzött,
Hogy Risztov Éva az úton úszva leelőzött.
A kanyar ívelt balra,de én jobbra csúsztam,
Az útszéli olajfára egy új strigulát húztam.
E derék öreg germán vas bár megvédett a bajban,
De Ő hősiesen elvérzett eme kemény harcban.
Három évig volt Ő hű Barátom,Társam;
Sok kalandot megéltünk így mi ketten,párban.
Huszonkettő esztendeje látta meg a Napot;
Maga mögött azóta egy Föld-Hold távot hagyott.
Az extrák sora nem hosszú,de nem is olyan fapad;
Villanyablak-és tükör,de még klíma is akad.
Alufelni,centrálzár s az ülés is dönthető,
A lufi viszont durrant-ez elég nagy bökkenő.
Motor-váltó nem sérült meg olyannyira nagyon,
Meggyógyítanám ha nem lenne ez egy kisebb vagyon.
Idén nyáron akartam jobban rendbe rakni;
Van is mellé sok holmim plusz egy donor kaszni.
De az élet közbeszólt így most elengedném kezét;
Hátha valaki feltámasztja s kaphat egy új esélyt…
De a hulladékvas árát hidd el én is tudom;
Nem vagyok a főnököd s a tesózást is unom…
Az ár az persze rugalmas, s érdekelhet csere,
De fél disznóval meg rotátorral inkább ne is gyere…!
Az Audi 1994-ben dobta piacra az A4-est. Ez a modell a Volkswagen B padlólemezére épült, csakúgy mint a Passat, és csakúgy mint a Passat esetében, az A4-esben is hosszirányban beépített motort találunk, amely az első, vagy mind a négy kereket hajthatja. A motorválaszték elég széles volt: az 1,6-os benzinestől a 2,8-as benzinesen át egészen az 1,9-es dízelig terjedt.