Volker Schiersch léghűtéses autók iránti rajongása még egy Volkswagen Bogárral kezdődött és diákként különböző munkákat vállalt, hogy megvehesse a 75 lóerős Porsche 356C-t. Ezt követően vette meg első, nyitható tetős autóját, mely egy piros, 1957-es Porsche 356 Speedster volt. Később lehetősége nyílt arra, hogy megvásároljon egy Porsche 911 Speedstert és ő nem mondott rá nemet. Az autó ráadásul ezüst színű, amivel ritkább, mint a piros, fehér vagy fekete példányok a 2104 darabos sorozatból.

Unokáit látogatja a ritka Porsche után kötött lakókocsival 1

„Számomra még mindig egy léghűtéses, hathengeres boxermotor a legszebb dolog. A Speedstert vezetni maga a tiszta élvezet. Mindig figyelni kell vezetés közben, de az benne a legjobb, hogy érzem, része vagyok annak, ami történik” – mondja Schiersch az autójáról, ami nem csak ezért különleges. Hanem azért is, mert a Targája után ez húzza az  1975-ös Hymer Eriba Puck lakókocsit, melyet az autóhoz passzoló Porsche 980-as ezüst metál színűre fényeztek. Ezzel táborozik le, ha például unokáit látogatja meg Düsseldorfban és Osnabrückben, de azt is tervezi, hogy elindul egy kisebb túrára Salzburgba.

Unokáit látogatja a ritka Porsche után kötött lakókocsival 23

1989 januárában kezdődött meg a Speedster gyártása, mely az eredeti 356 Speedster előtt tiszteleg és ennek megfelelően alacsonyabb szélvédőt és kétüléses kialakítást kapott. A 3,2 literes, hathengeres, léghűtéses boxermotor 231 lóerős.

Unokáit látogatja a ritka Porsche után kötött lakókocsival 24