Az évek során hatalmasat fejlődtek az automata váltók, így az autók nem csak takarékosabban üzemelnek az okos automatákkal, hanem gyorsabbak is. Főleg utóbbi miatt gyakoribbak a sportautókban, de néhány vevő ragaszkodik a kéziváltóhoz és a három pedálhoz. Nekik köszönhetőek az olyan ritkaságok, mint ez a Ferrari 360 Modena 2004-ből. Ez az autó igazán sokat elárul arról az emberről, aki megrendelte.

Szívesen hajtanánk ezt a kéziváltós 360 Modenát 1

Nem csak a kéziváltó miatt, hanem a Blu Pozzi nevű szín miatt is. Míg a legtöbb Ferrari a piros színt kapja, addig ez a 360-as Enzo Ferrari kedvenc árnyalatát kapta. Az autón lévő 19 colos Challenge felniken szinte új Michelin Pilot Sport 4S gumik feszülnek. A hangzásról pedig Capristo kipufogórendszer gondoskodik. A V8-as motoron is minden szervizt elvégeztek és a gyújtógyertyáktól egészen a feszítőgörgőkig mindent lecseréltek. A 49 487 kilométert futott autót kicsit több mint 23 millió forintnak megfelelő összegért árulják.

Szívesen hajtanánk ezt a kéziváltós 360 Modenát 21

1999-ben jelent meg a Ferrari 360 Modena, melyet Enzo Ferrari szülővárosáról neveztek el és persze Maranellóban gyártották. A 3586 köbcentis, 90 fokos hengerszögű V8-as motor 395 lóerős teljesítményét 8500-as fordulaton adja le, míg 373 Nm nyomatéka 4750-es fordulattól szabadul fel. Hajszálnyival 5 másodperc alatt gyorsul 100-as tempóra és akár 295 km/órás sebességig is gyorsít.

Szívesen hajtanánk ezt a kéziváltós 360 Modenát 22