Az 1960-as évek közepétől kezdve több mint 30 ezer példányt gyártottak a Rolls-Royce Silver Shadow-ból, amivel messze nem a legritkább és nem is éppen a legértékesebb veterán. Éppen ezért talán nem is akkora szentségtörés, ha ebből a mennyiségből néhányat feláldoznak az őrültség szent oltárán, ahogyan azt Corbin Goodwin műhelyében is megtették.

Minden szempontból őrültség csapatós Rollst építeni 1

Ha az autó külsejéből nem lenne elég világos, hogy csapatós Rolls-Royce épült, akkor a szétfaragott műszerfal és a bordó belsőben feltűnő fekete kagylóülések világosan jelzik, hogy egészen más irányba változott meg a felhasználás célja. A váltó is kézi kapcsolású lett, hiszen mókázni azzal lehet igazán. Mert ezt a Silver Shadow-t murvára vagy hasonló terepre készítették.

Minden szempontból őrültség csapatós Rollst építeni 17

A 6,75 literes V8-as motorból látványosan kilógnak a hűtőcsövek és persze a töltőlevegő-hűtő is feltűnő az autó elején. Nem véletlen, hiszen turbót szereltek rá, mely bizonyára hozzácsap egy kicsit a gyári 190 lóerős teljesítményhez. Arról azonban nem szólnak, hogy mennyivel gyarapodott a ménes.

Minden szempontból őrültség csapatós Rollst építeni 18

A Trolls-Royce nem új alkotás, a kivitelezése állítólag 20 ezer dollárba került. Végül 11 ezerért sikerült túladniuk rajta, most pedig 5,8 millió forintnak megfelelő összeget kérnek érte.