A hetvenes éveiben járó angol tervező, Gordon Murray számos legendás autót alkotott már. Rengeteg Brabham versenygép köthető a nevéhez, de talán a legismertebb műve a McLaren F1-es. Az a háromüléses szupersportautó, melyben a vezető középen ül, utasai pedig eltolva a két oldalán, mögöttük a BMW V12-es motorja található és egykor a világ leggyorsabb autójának számított, de még ma is a legsebesebb szívómotoros autó.
A McLaren F1 S70/2 kódjelű, 6,1 literes szívó benzinmotorja 630 lovas teljesítményét 7400-as fordulatszámnál adja le, 5600-tól pedig a vezető talpa alatt ott van 651 Nm nyomaték. Ügyesen kapcsolva a fokozatokat a kéziváltóval, a szupersportkocsi 3,7 másodperc alatt gyorsulhat 100-as tempóra. A végsebessége egyes mérések szerint 370 km/óra feletti is lehet.
Ennek a csúcsgépnek a szellemi utódján dolgozott az utóbbi időkben Murray. A T.50-es a vázlatok alapján hű marad az eredeti koncepcióhoz.
Egyelőre még kevés konkrétum tudható az autóról, de annyit elárultak, hogy 3,9 literes, szívó V12-es motor hajtja majd, ami 650 lóerős teljesítményre és úgy 450 Nm nyomatékra lesz képes és akár 12100-as fordulatig is felpörög. A motort a Cosworth-szal közösen fejlesztették a mindössze 980 kilogrammot nyomó T.50-eshez. Vadászgéphez hasonló üléspozíciót és fejlett aerodinamikát ígérnek a 100 példányban gyártott autó kapcsán. Az árát 2 millió angol fontra, azaz több mint 700 millió forintra lőtték be. Adók nélkül. Ez nem épp elhanyagolható, hiszen hazánkban forgalomba-helyezve ez további 200 milliós kiadást jelent.