1960 októberében mutatták be a Londoni Motor Show-n az Aston Martin kisszériás versenyautóját, a DB4 Zagato-t, melynek karosszériájáért a névben is szereplő milánói műhely felelt, azon belül is Ercole Spada. Az autóból mindössze 25 példány készült, amik mára milliárdos veteránok, de az angolok – ahogyan már több alkalommal is – folytatják a sorozatot. Újabb példányokat építenek. A recept persze változatlan, ebben az esetben is a DB4-es alapjait használja a Zagato karosszériás gép, mely valamivel kisebb, csiszoltak az aerodinamikáján és rengeteg alumíniummal tették könnyebbé.
Modern technikát is bevetnek a Buckinghamshireben lévő Heritage Division-nél, mert az autó minden eleme digitalizálva van. Azonban a gyártás nagyja pont úgy folyik, mint hat évtizeddel ezelőtt. Az alumínium karosszériaelemeket kézzel formázzák, az autó könnyű csővázához pedig a legfrissebb FIA szabályoknak megfelelő bukócső is csatlakozik a biztonságot szem előtt tartva. Szénszálas kagylóülések a modern kort jelzik. Ám ezek mind a pilóta kényelmét szolgálják és azt, hogy ma is élvezetes legyen a DB4 Zagato-t hajtani a versenypályán. Mellette bőven akadnak olyan szép részletek, mint a központi anyás Borrani felnik.
Míg az eredeti Aston Martin DB4 Zagato-ban 3,7 literes, soros, hathengeres motor található 315 lóerős teljesítménnyel, addig az újonnan gyártott DB4 Zagato Continuation 4,7 literes motort kap, ami 390 lóerő felett teljesít. Hozzá 4 sebességes kéziváltót kapcsolnak, a hátsó tengelyen pedig önzáró differenciálmű található. A ’60-as években gyártottak sem számítanak lomhának kicsivel 6 másodperc feletti gyorsulásukkal és 246 km/órás végsebességükkel, de az új modellek kicsit fürgébbek lesznek.
Azok a szerencsések, akik kicsengetnek 6 millió fontot, tehát úgy 2,2 milliárd forintot (és ebben még az adók nincsenek benne), az egy valódi ritkasággal lesz gazdagabb. Az Aston Martin DB4 Zagato Continuation azonban nem használható majd közúton, historic racing eseményeken azonban annál inkább.