Az USA-ban minden évben megrendezik a Bimmerfest nevezetű találkozót, melynek a nevéből is könnyen kikövetkeztethető, hogy itt BMW-tulajdonosok futnak össze. Ez ráadásul a legnagyobb ilyen találkozó az egész világon. És pontosan arról szól, mint minden más autós találkozó: több mint 5 ezer tulajdonos vesz rajta részt és bizonyára folyik a szokásos eszmecsere a különböző típusok nyűgjeiről, valamint azokról a boldog percekről, melyeket az autókkal élnek meg vezetőik. Idén viszont megjelent a kaliforniai Fontanában rendezett összeröffenésen az Alfa Romeo is, méghozzá szponzorként.
Külön csavar a történetben, hogy a BMW nem szponzorálja az eseményt, a rendezéshez pedig mindenképp kell egy tőkeerős támogató. Merész húzás a marketingesek részéről, de egyértelműen logikus lépés. Az Alfa Romeo visszatért a sportos vezethetőséget hangsúlyozó prémium vonalra és egyúttal igyekszik megvetni a lábát amerikai piacon is, amihez szükség van az ilyen bátor tettekre.
Volt, aki több mint 30 percet állt sorba, hogy kipróbálhassa az 510 lovas Giulia vagy Stelvio modelleket, amikről aztán kedvező kép alakult ki a BMW-sek fejében. A reakciókat közösségi oldalukra töltötték fel. Az élménykörért és a támogatásért pedig többen köszönetüket fejezték ki az Alfa Romeo felé.