Augusztus közepén, a kaliforniai Monterey-ben tartja aukcióját a Sotheby’s, ahol több ritkaság mellett James Bond 1965-ös Aston Martn DB5-ösére is licitálhatnak a befektetők vagy gyűjtők. Mellette olyan tételek is vannak a sorban, mint a Ming Kollekció, mely olyan keveset futott, piros színű Ferrarikból áll, melyek a leírás szerint közel jobb állapotban vannak, mintha újak lennének. Ebben a gyűjteményben akadnak olyan szokványosabb típusok, mint a Ferrari 458 Spider vagy éppen elődje, az F430 Spider. Bár előbbi alatt Novitec felfüggesztés van és Akrapovic kipufogóból szól a V8-as.
Vannak azért ínyenceknek való veteránok is, mint a Ferrari 512 BBi. A várhatóan 120 millió forintot megérő sportautó neve a Berlinetta Boxer rövidítése, mely annyit tesz, hogy ez egy kupé, boxermotorral. Ebből valójában csak az első igaz, hiszen az 512-es 4,9 literes motorja valójában egy 180 fokos hengerszögű V12-es. Az autóban 4027 kilométer van, tehát nem hajtották túl 35 év alatt. A 340 lovas 512 BBi kevesebb mint 6 másodperc alatt gyorsul 100-ra és akár 257 km/órával is tud vágtatni.
Kétség kívül mind közül a Ferrari FXX a legdurvább gép, mely az Enzo kifejezetten pályára fejlesztett változata. Ezeket az autókat a tulajdonosaik privát versenyeken használhatják és mindössze 38 darabot készítettek belőle. Motorja 6,3 literes, V12-es szívó benzines, amihez 6 gangos – 100 milliszekundum alatt fokozatot cserélő – szekvenciális váltót kapcsoltak. Az FXX közel 800 lóerejét 8500-as fordulaton adja le. Ezt a becslések szerint közel 900 millió forintnyi összegért viheti majd a következő tulajdonos.
A kollekció talán legfinomabb fogása a Ferrari F40-es. Az olaszok egykori csúcsmodellje, egyúttal az utolsó olyan Ferrari, melyre személyesen Enzo Ferrari bólintott rá. Ezek a puritán szupersportautók egyre értékesebbek és ebben csupán 2745 kilométer van. A tökéletes állapotú F40-esben 2,9 literes, turbós V8-as motor dolgozik, mely ebben az amerikai specifikációs változatban 477 lóerős. Az ára bőven 500 millió fölé kúszhat.