Repülőgépgyártóként kezdte a németországi Mindenben székelő Mikafa, de aztán a második világháború után, a német leszerelést követően ki kellett találniuk valami mást, hogy fennmaradhasson a vállalat. Karosszériaépítők lettek, melyhez nagy szakértelem áll rendelkezésre, hiszen a repülés tudományából rendelkezésre állt a könnyű anyagok ismerete és formálhatósága. Első körben Hahn pótkocsi tengelyekre épülő lakókocsikat készítettek, aztán jöttek a kor luxusával felszerelt lakóautók is, mint ez a Sport Camper, amin nem véletlen díszeleg Porsche felirat.
Tempo alvázra készítették el az alumíniumkarosszériás lakóautót, melybe a Porsche szállította a motort, ezért aztán az autó forgalmijában is Porsche név szerepel. De a 356-osról származnak az első és a hátsó lámpák is. Mindössze három ilyet gyártottak 1955 és 1959 között. Más Mikafa lakóautók is készültek ám, azokban fellelhetőek az Austintól származó négyhengeres motorok vagy éppen a BMW V8-asa.
Valójában a restaurálatlan állapotú gépben egy meghatározhatatlan eredetű négyhengeres bokszermotor dolgozik, valószínűleg ez már nem az eredeti 356-os Porschéból származó blokk. De változatlanul az első kerekeket hajtja és négysebességes kézi váltó csatlakozik hozzá. Ekkoriban jelent meg a Porsche 356 A modell, melyben 1,6 literes, léghűtéses, négyhengeres bokszermotor dolgozik 60 lóerős teljesítménnyel és 110 Nm nyomatékkal.
Felújításra szorul, de egészen jól felszerelt ez a Sport Camper, hiszen hűtővel és tűzhellyel ellátott konyha és fürdőszoba is található benne. A friss levegőt pedig felpattintható tetőn vagy a minden irányba nyitható ablakokon keresztül lehet beengedni a beltérbe. Annak ellenére, hogy nem az eredeti motorja figyel benne és az állapota sem épp kitűnő, ez a ritkaság mégis megérhet közel 50 millió forintot az aukciósház becslése szerint.