1959 őszén keződött meg a Chevrolet platósának gyártása, melyet több néven és még GMC logóval is árultak. Ennek a legnagyobb újdonsága az volt a korábbi pick-upokkal szemben, hogy az új létraváznak köszönhetően alacsonyabbra kerülhetett a fülke és az első futóművet függetlenre cserélték, így jóval személyautósabb lett a vezethetősége. Hét éven keresztül maradt gyártásban a modell, amiből még a Honda is vásárolt, amikor megérkeztek Amerikába.
Hat évtizede tették be a lábukat a japánok az USA-ba, akik eleinte motorkerékpárokat forgalmaztak. Ahhoz, hogy a motorbiciklik eljussanak Dél-Kalifornia különböző kereskedőihez, szükség volt egy kisebb flottára, ekkor jött képbe a Chevrolet Apache pick-up. A hatvanadik évforduló megünneplésére készítették el újra a motorszállító Chevyt. Ehhez fogtak egy felújításra szoruló 1961-es Apache-ot és fehérre fényezték, ahogyan azt archív fotókon látták.
Hogy biztosan korhű legyen a szállító, több , azóta már nyugdíjba vonult munkatársat is megkérdeztek, hogy miként emlékeznek a Chevrolet-re. Többen emlékeztek a fehér autón végigfutó piros csíkra és a kézzel festett feliratra a platón, valamint az ajtókon lévő szárnyas logóra is. Azt már kevesebben tudták megmondtani, hogy az autóban kicsit több mint 160 lovas, 4,6 literes, V8-as motor dolgozik, amihez háromgangos kézi váltó csatlakozik.
Igazán korhű csak a két passzoló motorral lett a Chevrolet Apache. A platón található egy 1965-ös Honda 50, valamint egy közel 17 lóerős, 161 köbcentis Honda CB160-as szintén abból az évjáratból. Az autó jelenleg a Honda központjában, a kaliforniai Torrance-ben áll.