Eredetileg csupán tanulmányautónak szánták a Corvette-et, melyet az 1953-as New York Auto Show-n mutattak be. A közönség tetszését viszont hamar elnyerte, ezért a General Motors a sorozatgyártás mellett döntött. Nem haboztak sokat, az autó készen állt rá, így még ebben az évben, június 30-án megkezdődött az első darabok gyártása. Pontosabban kézzel történő összeszerelése.

1953 karácsonyán készült el a háromszázadik Corvette 1

Polo fehér színt kapott az első 300 példány, ennek a sorozatnak az utolsó darabja bukkant most fel egy aukciós háznál. Érdekessége, hogy egyúttal ez volt az utolsó autó is, amit 1953-ban gyártottak, mert épp karácsonyra lett készen. Az autót először egy kaliforniai orvos vette meg, akinek nem tetszett, hogy minden más Corvette is fehér, ezért feketére fényeztette azon nyomban.

1953 karácsonyán készült el a háromszázadik Corvette 2

Második tulajdonosához, Ernie Hendryhez 1984-ben került az autó. Ő nagyobb tisztelettel bánt a különleges géppel, igyekezett visszaállítani az eredeti állapotot. Ennek meg is lett az eredménye, hiszen sok kiállítást járt meg a Corvette és több díjat is kapott. 1998-ban újabb restaurálásra szorult a 300-adik Corvette, majd 2007-ben ismét.

1953 karácsonyán készült el a háromszázadik Corvette 20

Jelenleg az eredeti színkombinációt viseli, tehát a Polo fehér karosszériához piros bőrbelső és fekete vászontető tartozik. Arról nem szólnak, hogy hány kilométer van az autóban, de a műszerfalon 2374 kilométernyi mérföld szerepel, ami valószínűleg nem igaz.

1953 karácsonyán készült el a háromszázadik Corvette 21

A motortében lévő 3,9 literes, soros hathengeres Blue Flame motor 136 lóerős, hozzá Powerglide automataváltó csatlakozik. Becslést nem közöltek, de bizonyára értékes gyűjtői darab válik majd ebből a korai Corvette-ből.

1953 karácsonyán készült el a háromszázadik Corvette 22