Bár a Toyotát és a Lexust mostanában hibrid modelljeikkel azonosítjuk, azért néha bedobnak a játékba olyan versenyzőket, ami az igazi autóbuziknak szól. Ez pedig cseppet sem a véletlen műve, komoly támogatása van ezeknek a modelleknek, hiszen a vállalat vezetője, Tojoda Akio szintén imádja a klasszikus autózás élményét. Szeret vezetni, aminek ékes bizonyítéka, hogy nem egyszer megfordult már saját Toyota Suprájával a Nürburgringen.
Nem csak egyszerűen vezetni szeret, hanem versenyezni is, amire már többször volt példa. Ezen az alkalmakkor általában álnevet használ, és a csapat tagjai közül is csak kevés tudja, ki ül a volánnál. Korábban a Lexus gyári csapatában versenyzett LFA-val a 24 órás nürburgringi futamon. Idén ismét álnéven állt rajthoz a Nürburgringen, ezúttal a Toyota Supra versenyautó volánja mögött ült Morizo néven.
A hatvanas éveiben járó Tojoda bevallása szerint azért választ mindig álnevet, mert elnökként sokan zavarba jönnek tőle, másképp kezelik, ő pedig a csapat része szeretne lenni és ez így biztosított. Tojoda egyébként akkor is szereti a sportosságot, ha a sofőrös vállalati limuzinnal kell közlekedni, ezért számára elkészült a Toyota Century GRMN által tuningolt változata.