Az amerikai Veloz nevű cég arra próbálja meg felhívni az autóvásárlók figyelmét, hogy mennyivel környezetkímélőbb elektromos autóval járni, mint kőolaj-származékkal hajtott társaikkal.
A nemrég készített kampányfilmhez Arnold Schwarzeneggert kérték fel főszereplőnek, aki egy autónepper bőrébe bújik. Állítólag az amerikai autókereskedők nagy része pontosan így viselkedik a vásárlókkal, vagyis megpróbálják a benzinfaló szörnyetegekre rábeszélni azokat is, akik elektromos autót szeretnénk venni.
Néhány éve az osztrák származású testépítő/színész a fiatalok mozgását megcélzó “After School All Stars” kampány népszerűsítése céljából betársult az Omaze alapítvány kezdeményezésébe, amely “Mi álmaid élménye?” néven gyűjtött pénzt különböző jótékonysági szervezeteknek. A nevezési díj 10 dollár volt, és ez a 2300 forintnyi összeg elegendő volt ahhoz, hogy bekerüljön az ember a kalapba, ahonnan kihúzzák a szerencsés nyertest.
A győztes (+1 fő) egy egész napot eltölthetett a Terminátorral, és az osztrák filmcsillag saját bejáratú M47 Patton tankjával törhetett rommá bármit, ami csak az eszébe jutott.