Az új Suprát egy londoni grafikus, Yasid Oozear vette kezelésbe, aki általában youngtimer és klasszikus modellekből készít a sci-fi filmek világára emlékeztető virtuális autókat. Az új generációs Toyota Supra azonban az ő fantáziáját is megmozgatta, és merőben új területre csábította: a fiatal rajzoló egy szteroidokkal telepumpált félszerzetként vizionálta az autót.

Ez lehetne a világ egyik legmenőbb „kombija” 1

Ez lehetne a világ egyik legmenőbb „kombija” 2

Ha gondolatban megtisztogatjuk a túlburjánzó kerékívtoldatoktól, a hatalmas légterelőktől, és visszaadjuk eredeti hasmagasságát, meglepően átgondolt, arányos, kiegyensúlyozott autót kapunk. Az egyenes tetővonal és a zömök hátsó szélvédő jól mutatna a valóságban – az autó egyetlen gyenge pontja a túlságosan vastag hátsó tetőoszlop.

Ez lehetne a világ egyik legmenőbb „kombija” 3

Az új Suprában egyébként 3 literes, sorhatos turbómotor dolgozik, 8 sebességes automata váltóval és hátsókerék-hajtással. Míg a bajor testvérben (BMW Z4) 380 lovasra lőtték a teljesítményt, addig a Suprában 340 ló és 500 Nm lett. 4,1 másodperc alatt sprintel 100-ra, a végsebessége elektronikusan korlátozott 250-nél. Szériában jár hozzá az adaptív lengéscsillapító és az aktív differenciálmű. Karosszériája még az LFA szupersportkocsinál is merevebb, a futómű elöl dupla lengőkaros, hátul öt lengőkaros multilink.

A BMW-től átvett fedélzeti rendszerrel ez lett a valaha volt legjobb multimédiát kínáló Toyota. A legjobb az egészben mégis az, hogy 17 év után újra üdvözölhetünk egy Toyota Suprát!

Ha szeretnél szétnézni a YasidDESIGN virtuális rajztábláján, akkor erre tessék: