El tudnád képzelni például ezt a jelenetet úgy, hogy Paul Walker nem az ezüst-kék Nissan Skyline-t vezeti?

Nekünk sem egyszerű, pedig nem sokon múlott, hogy ne a japánok termékét terelgesse a színész a Halálosabb iramban. Craig Lieberman, a filmsorozat első két részénél közreműködő műszaki igazgató rendszeresen csepegtet információmorzsákat vlogjában a szériáról. A legutóbbi részben éppen Paul Walker autója volt terítéken.

2001-ben, miután az első rész hatalmas siker lett, nem volt kérdés, hogy folytatást kap az autós film, azonban Lieberman változtatni akart. Az első részben még egy narancssárga Supra volt Walker feneke alatt, a második részhez pedig új autók kellettek. A filmet forgalmazó Universal intézkedni kezdett, és úgy nézett ki, hogy egy Dodge Neon SRT-4 képében megvan az új autó.

Majdnem ez lett Paul Walker járgánya a Halálos iramban 1

Lieberman azonban ellenezte a terveket, nem akarta, hogy az öt sebességes váltóval szerelt, 2,4 literes benzines sportkompakt legyen Walker autója. A férfi épp előtte vásárolt egy Skyline GT-R-t 78 ezer dollárért, és nagyon elégedett volt vele, ami nem is csoda: az R34-es 2,6 literes ikerturbós motorja 280 lóerős teljesítményre volt képes.

Majdnem ez lett Paul Walker járgánya a Halálos iramban 2

A filmhez ezért beszereztek még négy autót darabonként 61 ezer dollárért, melyből 13 ezret csak a szállítás tett ki. Annak ellenére, hogy az ügyletet a hivatalos importőrrel szervezték le, az autók áthozatala Japánból az Egyesült Államokba nem teljesen volt legális, ugyanis sosem lettek honosítva a gépjárművek.