Elképesztő összegeket érnek a Ferrari 250-esek. Persze, leginkább a 250 GTO, mely rendre rekordokat dönt és továbbra is a legdrágább autó, amit csak ember vehet. A Ferrari 250-esnek azonban számos változata van, például luxus túrakupé is, mint az az 1963-as Ferrari 250 GTE, melynek karosszériáját Joe Alessandrino megvette.
Az autóhoz tényleg csak a rossz állapotú karosszéria volt meg, semmi más. Innen azért nehéz lenne kivitelezni egy restaurálást, ezért rendhagyó módon mentette meg a Ferrarit. Elkezdett belőle hot rodot építeni. A gépháztetőt ledobta róla, a motortérbe pedig egy 302 köbhüvelykes Chevy V8-as került, hozzá Viper-ből származó Tremec hatgangos váltót illesztett. A 4,9 literes motor eredetileg egy 1969-es Camaro-ban szolgált. Gyári formájában 290 lóerős és valamivel több mint 390 Nm nyomatékú.
Egyesek szemében talán szentségtörés, de ez nagyon jó esély volt a Pininfarina karosszériás Ferrarinak az új életre és, ha már így alakult, akkor azt a lehető legmenőbb módon sikerült elérni.