1955 júliusában jelent meg először az egyik legnagyobb múltú autós lappá váló amerikai Car and Driver magazin. Igaz, akkor még Sports Cars Illustrated név alatt, az új nevet 1961-ben kapta Karl Ludvigsen szerkesztőtől. Ezzel utaltak arra, hogy az eddiginél jóval tágabb rálátást biztosítanak az autózásra. Rengeteg tesztautó forog a kezeik alatt és több tartóstesztet is készítenek. Többek közt az Alfa Romeo csúcsmodelljéről, a Giulia Quadrifoglio-ról, mely nem szerepelt olyan fényesen.
43 334 mérfölddel az órájában 42 ezer dollárért árulják jelenleg az autót, amit minden olvasó nagyon jól ismer és épp ezért lesz rá nehéz vevőt találni. Az újságírók rendre azt nyilatkozták az 510 lovas Giuliáról, hogy páratlan vezethetőségű autó. 14 hónapot töltött a neves magazin flottájában, ebből azonban 80 napot a szervizben. A legtöbb időt a differenciálmű cseréje miatt töltött a csáposon, akkor egy teljes hónapra kellett nélkülözniük az autót.
Számtalan bejegyzés említ különféle figyelmeztetéseket. 2400 mérföldnél fojtószelep hibákról számoltak be, melyet check engine lámpa követett, aztán volt még bedöglő parkradar és további check engine lámpa 4100 mérföldnél. 5040 mérföldet mutatott az óra, amikor ki kellett cserélni az üzemanyag szivattyút. 10 ezer mérföld után jött az első tervezett szerviz, ekkor állapították meg, hogy cserére szorul a diffi és következett egy teljes hónap kihagyás.
4 év vagy 50 ezer mérföld garanciát vállaltak az Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio-ra, ebből valamivel több mint 8000 (kb. 13 ezer km) van hátra. Bár a tartósteszt eredménye elég lehangoló lehet. A V6-os biturbó Giulia egy csodálatos autó, aminek lelke és karaktere van. Gondtalan kilométerekből ennek a példánynak ugyan kevesebb jutott, de abban biztosak lehetünk, hogy amikor ment, akkor örök élményt hagyott.