Minden hajtásnak el kell ismerni az előnyeit, vannak élethelyzetek, amikor a dízel a megoldás, egyre több területen bevethetőek a villanyautók, de ha csak magunkat akarjuk szórakoztatni, akkor egy 9000-ig pörgő Honda Integránál nincs jobb játékszer.
Mert egy ilyen kihegyezett szívó benzinmotorban sűrűsödik össze az autózás évszázada, erről szól az egész! Lehetnek zseniális, sokkal erősebb turbós motorok, tudhatja a világ összes newtonméterét a piszkált dízel, de ez koncert, és egy koncerten nem a decibelek száma a mérvadó. Kivéve persze a Motörheadet.
Honda K20A akcióban, kicsit megemelt limiterrel, 220 lóerő, 206 Nm, visít, ahogy kell.
Ez a gyári, de a K20A-ban rejlenek még tartalékok, aki tuningra vetemedik, az egy 10 ezerig pörgő, 260-270 lóerős szörnyet is építhet magának.