1999-ben, a Genfi Autószalonon mutatkozott be Horacio Pagani önálló márkájának első autója, a Zonda. Eredetileg Fangio F1 lett volna a neve, de a legendás versenyző halála után inkább az Argentína fölött áramló meleg áramlatról kapta a nevét. Két évtized alatt 140 példányt készítettek a Zondából és ebben már a prototípusok is benne vannak. Ezek közül is kiemelkedően különleges az Aether Roadster.

760 ló, kézi váltóval, egy nyitott Zondában 1

2018-ban mutatták be a különleges kétülésest, melynek tulajdonosa a Ferrari SP38 Deborah-t is rendelte. Az Aether egyike a legkésőbb készült és a legerősebb Zondáknak. Ebben már 7,3 literes, V12-es motor található, mely természetesen a Mercedes-AMG-től származik és 760 lóerőt teljesít. Ekkora teljesítményhez igazán bátor bevállalni egy kézi váltót, azonban épp ettől olyan különleges ez a Zonda.

760 ló, kézi váltóval, egy nyitott Zondában 35

Versenyautós hangulatot szeretett volna teremteni a tulajdonos, ezért a Zonda karosszériája maradt fényezetlen karbon, csak néhány vörös csíkkal díszítették. A beltér is ehhez igazodik. Az ajtókon nincsenek vaskos fogantyúk, a kormány is alcantarával borított, kis méretű darab. A középkonzolon látható zöld indítógomb a Zonda R-ből származik, akárcsak a piros áramtalanító.

760 ló, kézi váltóval, egy nyitott Zondában 36

Novemberben kerül kalapács alá Abu-Dzabiban a nyitott Zonda és a becslések szerint akár 1,3 milliárd forintnyi összeget hagyhat majd a kasszánál a következő tulajdonos. Ennél olcsóbban fizethet be például az új Huayra Roadster BC-re.

760 ló, kézi váltóval, egy nyitott Zondában 37