A ’90-es évek egyik máig imádott darabja a Toyota Supra, mely talán a legnépszerűbb japán sportautó mind közül. Ezeknek a daraboknak az értéke mára egyre feljebb szökik. Különösen a gyári állapotú példány a ritka, hiszen a legendás 2JZ motor híresen jól viseli a plusz lóerőket. Azonban nem minden Supra élete a gondos tulajdonos vagy a drifter. Néhánynaknak olyan sors jutott, mint ennek.

Maga a szentségtörés a dízel Toyota Supra 1

Kétség kívül egyedi építés, hiszen terepre kevesen visznek Suprát, a legmeglepőbb azonban a motor. A 2JZ ment a gápházból, a helyét egy szintén sorhatos Cummins dízelmotor vette át. Az 5,9 literes blokkot leginkább teherautókban és munkagépekben használják, éppen ezért borzalmasan nehéz, több mint 520 kg. Alapvetően 325 lóerős teljesítményét 2900-as fordulaton adja le, 830 Nm nyomatéka már 1600-tól rendelkezésre áll. Persze az épített Suprában ez biztosan máshogy alakul majd.

Maga a szentségtörés a dízel Toyota Supra 11

Ekkora erőhöz nehéz váltót találni, bizonyára a ZF ötsebességes kéziváltója egy kicsit tovább bírhatja, ezért esett egy ilyenre a választás. A differenciálmű pedig a Lexus LS400-ból kerül az autó alá.