Több mint tízévnyi fejlesztés után mutatta be a Drako Motors a GTE limuzint, mely a Fisker Karma alapjait használja, de attól jóval komolyabb teljesítményt ígér. A karosszériát is átdolgozták, de azért felfedezhetőek a lapos és széles Karma főbb vonalai. Szénszálas elemekkel, új fényszórókkal és légbeömlőkkel egészen hagyományos autószerű a GTE megjelenése, pedig teljes mértékben elektromos a hajtáslánca.

Méregdrága, 1200 lóerős villanyautó a Drako GTE 1

A Drako nem kényeztet minket rengeteg belső képpel, pedig állításuk szerint igazi luxusautó a GTE. Annyi biztos, hogy a fedélzeti rendszer érintőképernyős és mindenütt bőrkárpit, valamint alcantara van a kabinban. A leginkább sportos részlet talán a középkonzolon található karbon lapon elhelyezett kapcsolók, melyekkel a különböző beállítások aktiválhatóak.

Méregdrága, 1200 lóerős villanyautó a Drako GTE 17

A Drako GTE alatt egy 90 kWh-os akkumulátorcsomag kapott helyet, de ennél jóval durvább számok miatt lehet érdekes az elektromos limuzin. 1200 lóerős teljesítményt és 8800 Nm nyomatékot ígér. A gyorsulásról nem szólnak, de a végsebessége 322 km/óra. Ehhez már tényleg kell az Öhlins felfüggesztés és a Brembótól származó karbon-kerámia fékek.

25 darabot terveznek építeni a Drako GTE-ből, melynek első darabjait 2020-ban szállítanák le a korai megrendelőknek, akik 360 millió forintnyi dollárt képesek érte kifizetni.

Méregdrága, 1200 lóerős villanyautó a Drako GTE 18