2016-ban prezentálta legújabb márkáját a Volvo új tulajdonosa, a kínai Geely. A Lynk&Co típusok fejlesztése és a márka építése már akkor is évekre nyúlt vissza, de ez egy annyira hosszadalmas folyamat, hogy jelenleg is tart. Az autók épp arra a Compact Modular Platform (CMP) építőkészletre épülnek, mint a legfrissebb Volvo típusok, ám merőben eltérő stílust és elérhetőbb árazást álmodtak meg az új márkának, melyet az egész világon szeretnének bevezetni. Ehhez kellenek az ilyen lépések is.
Régen ápol kapcsolatot a Volvo a Cyan Racinggel, akik most a Lynk&Co 03-assal versenyeznek, hogy a motorsporton keresztül egyre több ember ismerje meg az új márkát. Az autó, amivel most a Nürburgringen két rekordot is felállítottak, még koncepció, de a tervek között szerepel egy közúton használható, bitang négyajtós gyártása. A kiszélesített, hatalmas hátsó szárnnyal felszerelt kék 03-as volánjánál a WTCC 2017-es bajnoka, Thed Björk ült.
7 perc 20,143 másodperces köridővel 2 másodpercet vert a Jaguar XE SV Project 8-ra, 20-at adott a Renault Megane RS Trophy-R-nek. Így lett a Lynk&Co 03-as a leggyorsabb négyajtós és a legsebesebb elsőkerék-hajtású autó is a közel 21 kilométer hosszú Nordschleifén. Igaz, az előbbi kettővel ellentétben a 03-as még nem megvásárolható.
2 literes, négyhengeres turbómotor dolgozik a Lynk & Co 03 Cyan Concept-ben, amihez hatgangos szekvenciális váltó csatlakozik. 7800-as fordulatnál közel 530 lóerős teljesítményt ad le, maximális nyomatéka 4500 és 7000 között 504 Nm. 4,4 másodperc alatt sprintel 100-ra, a végsebessége pedig 310 km/óra.