1990-ben utód nélkül maradt az Aston Martin négyajtósa, a Lagonda és a következő luxuslimuzin csak 2010-ben érkezett meg, ez lett a Rapide. Évi kétezer darab gyártását tervezték az ausztriai Grazban, a Magna Steyrnél, ám a Rapide nem fogyott úgy, ahogy kéne, ezért a gyártás az angolokhoz költözött. Nem a legnépszerűbb modell és egyelőre nem is tartják számon ritkaságként, ezért nem fájdalmas, ha hozzányúlnak.
Már csak azért sem, mert az 5,9 literes, szívó V12-es motornak önmagában is jó hangja van. A 470 lóerő és a 600 Nm pedig 5,2 másodperc alatt repíti 100-ra a Rapide-ot, ami meg sem áll 303 km/óráig, ha a vezető nem száll le a gázról. Alapból sincs rossz hangja, de a Fabspeed Motorsport kiszedett minden felesleges tompítót a rendszerből, így aztán nem csak szűretlenül szólhat a 12 henger, de még egy pici plusz erő is előbukkant a motorból.
Csavard fel a hangerőt és kattints a lejátszásra!