A BMW M5 minden generációja legenda, de ahogy telnek az évek, egyre inkább felértékelődik az E60-as generáció, a V10-es S85B50 kódjelű motorral. Lehet, hogy nem a megbízhatóság szobra, de ha megy, akkor nagy kanállal tolja szánkba a nagy löketű szívómotorok zsigeri élvezetét. 

Ezt ma talán már csak az Audi R8 adja meg, és az sem sokáig, pláne nem ebben az ársávban. A BMW M5 E60 tehát kelendő árú, de a használat módja, és a fenntartásra kevésbé adó tulajdonosok megtizedelték az élhető darabokat. Így egy igazoltan keveset futott gép ára már csillagászati magasságba emelkedik, nincs ez másként a képeken látható szürke 2005-ös kocsinál sem. 

Megkérik az árát ennek a makulátlan BMW M5-ösnek, de van hozzá sztori is 1 Megkérik az árát ennek a makulátlan BMW M5-ösnek, de van hozzá sztori is 2 Megkérik az árát ennek a makulátlan BMW M5-ösnek, de van hozzá sztori is 3

Mivel mindössze 16 ezer kilométert futott, 58900 eurós árcédula lóg rajta, és ez barátok közt is közel 20 millió forint az apróval együtt. Pedig nincs különleges felszereltség, limitált széria, ez egy „átlag” E60 M5 beltér, a lehető legjobb állapotban. 

Megkérik az árát ennek a makulátlan BMW M5-ösnek, de van hozzá sztori is 4 Megkérik az árát ennek a makulátlan BMW M5-ösnek, de van hozzá sztori is 5

Különlegességét a sztorija adja, ez az autó először az M JE 4267 rendszámot kapta meg, ami azonosítja, hogy a gyár ezt a kocsit használta a sajtófotók elkészítéséhez. Aki használni akar egy ilyen autót, annak nyilván nem jelent felárat a gyári képeken való szereplés, de aki gyűjteményben, befektetésben gondolkodik, annak jól jöhet ez az apróság. Amikor egy autó már kiállítási tárgy, akkor minden ilyen érdekesség felfelé srófolja az árat. 

Megkérik az árát ennek a makulátlan BMW M5-ösnek, de van hozzá sztori is 6

A BMW E60 M5 507 lóerős teljesítményét 7750-es fordulatnál adja le, mellé 6100-tól 520 Nm nyomatéka van. A gyári adatok szerint 4,7 másodperc alatt sprintel 100 km/órás sebességre, de egyes mérések szerint ezt a 4 másodperchez közelebb is képes kivitelezni a gyakorlatban. Alapvetően 7 sebességes SMG váltót társítottak a motorhoz, mely tulajdonképpen egy kézi váltó, amit egy elektrohidraulikus szerkezet kezel. Így akár 65 milliszekundumra is rövidülhet a váltási idő.

Cserébe nem nyújtja az automata váltók finomságát normális közlekedéskor. Mivel elődje kizárólag manuális verzióban volt elérhető, a rajongók joggal követelték az E60 M5-ös esetében is, így a nyomásnak engedve 2006 októberében a BMW bemutatta a hatsebességes kézi váltó opcióját az amerikai vásárlók számára.