1999-ben mutatta be a Ferrari középmotoros sportautóját, a 360-ast, melynek a korábbiaktól eltérően alumínium térváza van. Ezt a merevebb struktúrát az olaszok az amerikai Alcoával együtt fejlesztették. A Modenából 8800 darab készült, tehát nem a legritkább Ferrarik egyike. Ráadásul sokan kritizálják gömbölyded formája miatt is.
Lehet, hogy igazuk van és a 360-as formája nem kerül be a legszebb Ferrarik közé, de az egész biztos, hogy a 3586 köbcentis, 90 fokos hengerszögű V8-asnak szép hangja van. A mezei változatban 8500-as fordulaton 400 lóerőt tud és 373 Nm nyomatéka van. 4,98 másodperc alatt gyorsítja 100-ra a szárazon 1350 kilogrammos sportautót. Ez a fekete színű, piros bőrbelsős példány azonban nem ezért érdekes.
Valamivel több mint 20 ezer kilométer van benne és az állapota szinte újszerű, de amiért igazán kívánatos lehet, az a nyitott kulisszás, hatsebességes kézi váltó. Ez egyre ritkább lett a Ferrarikban, hiszen a legtöbbet az F1 váltós verzióból adták el. Mindössze 469 darabban van manuális váltó és harmadik pedál.