Negyvenéves lett a Subaru és a harmadik konstruktőri bajnoki címet is átvehették a WRC-ben, ezt pedig az Impreza 22B STi-vel ünnepelték meg a japánok. Jól láthatóan ez az Impreza kiszélesített, kétajtós változata, de ennél jóval nagyobb változás is akad, mert Japánban komolyan vették a feladatot. 1998 márciusa és augusztusa között készültek ezek az autók. A japán piacra szánt 400 példány pillanatok alatt elkelt, exportra pedig csak 24 darabot csináltak.
2,2 literes, négyhengeres boxermotorját kézzel szerelték össze, kovácsolt dugattyúi vannak és nagyobb turbófeltöltőt is kapott a 22B. Természetesen a gyári adatok szerint ez is csupán 280 lóerős, mellé 363 Nm nyomatéka van, de a valóságban jóval többre képes a kupé Impreza. Képes nagyjából 3 másodperces százas sprintre is, ami mai szemmel is könnyfakasztó.
Nagyobb fékek kerültek alá, melyekhez elöl 4, hátul 2 dugattyús nyergek vannak, Bilstein gátlók és a differenciálzár-vezérlő modulnak köszönhetően az összkerékhajtása is ügyesebb a kanyarokban. Többtárcsás kuplungja van és ötgangos kéziváltója. Szóval bőven van benne technika, a mérnökök célja kifejezetten az volt, hogy közelebb álljon a raliautóhoz.
41 287 kilométer van a 196-os sorszámú darabban és ahogyan az a képeken is látszik, kiváló állapotnak örvend. Ehhez jön még az autó ritkasága is, így picit sem meglepő, hogy 36,5 millió forintnyi összegért lesz rá vevő.