A Ferrari Testarossa volt a nyolcvanas évek álomautója, egy extravagáns jelenség, ami még ma is szürreális látvány a hétköznapi autók között. A Ferrari Testarossa motorja 4,9 literes, 180 fokos hengerszögű V12-es, mely 6300-as fordulatnál 390 lóerőt teljesít, mellé pedig 490 Nm nyomatéka van már 4500-as fordulattól. Álló helyzetből 100 km/órás sebességre 5,3 másodperc alatt gyorsul, végsebessége 290 km/óra.

Ez a bőröndszett akkor is milliókat ér, ha öreg és ütött-kopott 1

Ezek az adatok ma is egy vérbeli, sportos autóra utalnak, akkoriban pedig tényleg a legjobbak között volt. Ennek ellenére a Testarossa nem a szupersportkocsik táborát erősítette, hanem ízig-vérig Gran Turismo volt, amit a típushoz egyedileg készített bőröndszett is jelzett.

Ez a bőröndszett akkor is milliókat ér, ha öreg és ütött-kopott 2

Ez a gép két ember nagyon gyors, és felejthetetlen élményekkel teli utazását hivatott véghezvinni, de ebben a kalandban jutott hely a csomagoknak is. Azoknak a csomagoknak, amelyeket a Schedoni gyártott kifejezetten a Testarossára méretezve. A hatrészes bőröndszettből kettő az ülések mögött kapott helyet, a másik négyet pedig az autó orrában lehetett elhelyezni. Ennyi csomaggal már bőven kibírható egy hosszú hétvége, és aki esetleg Testarossa nélkül szeretne egy ilyen szettet, annak jó ha lapul a zsebében egy átlagos magyar használt autó ára, ugyanis az árveréseken felbukkanó, jobb állapotú bőröndök ára 1,5-2 millió forint körül mozog.

Ez a bőröndszett akkor is milliókat ér, ha öreg és ütött-kopott 3