1903-ban kezdték az építkezést és 10 évvel később, februárban nyitották meg a Manhattanban található Grand Central Terminalt, mely a világ egyik legszebb és leglátogatottabb pályaudvara. Aki New Yorkba látogat, az szinte biztosan megnézi a hatalmas termet, ami a filmekben is gyakran feltűnik és jellemzően hatalmas a tömeg.
Napi 750 ezer ember fordul meg a Grand Central Terminalban, 2013-ban 21,9 millióan nézték meg és utazásuk során ennek sokszorosa érintette. 44 peronja van, ami több mint bármely más pályaudvarnak a világon. Kevés olyan hely van a világon, ami alkalmasabb lenne egy kiállításra, ezért töltötték meg Paganikkal a Vanderbilt Hallt. A termet egyébként négy Beaux-Arts csillár 132 izzója világítja be.
1999-ben jelent meg az első Pagani, tehát épp 20 éves a márka, mely Horatio Pagani megvalósult álma. A szülinapi kiállítás nem lett volna az igazi a legelső Zonda nélkül, ezért ezt felújítva hozták el az alkalomra. A Pagani egyébként egyike a legdrágább és legexkluzívabb gyártóknak, szupersportautóikból évente nagyjából 40 darabot készítenek.
Ezeket az autókat pedig a vevők egyedi igényei szerint alakítják, így nincs két egyforma Pagani. Ennek azonban komoly ára van, egy különleges Pagani modell több millió dolláros móka. Persze, ezzel együtt befektetésnek sem utolsó, az aukciókon mindig tárt karokkal fogadják ezeket az egyedi autókat.
Természetesen a legbrutálisabb Zonda mellett feltűnt az aktuális csúcsmodell, a Huayra Roadster BC is. A kétüléses, nyitott Pagani nevét az alapító jóbarátjáról és első vásárlójáról, Benny Caioláról kapta.
Két új turbófeltöltővel és néhány apró változtatással a Mercedes-AMG 5980 köbcentis, 60 fokos hengerszögű V12-es motorja 5900-nál kereken 800 lóerőt ad le, nyomatékból hegyeket megmozgató 1050 Nm-t termel már 2000-es fordulattól. A Huayra Roadster BC 2,5 másodperces gyorsulásra és 1,9 G-s kanyarvételre is képes.