1974-ben prezentálta ötletét Lee Iacocca és Hal Sperlich a Ford Motor Company mindenható urának, II. Henry Fordnak. Aki azonnal el is utasította azt, pedig a családi furgon ötlete aranyat ért. Később már ennél tovább is jutottak, amikor a Chrysler Corporation szárnyai alatt elkészíthették a T115-ös kisbusz prototípusát. Amit aztán 1984-től Caravan vagy Voyager néven bárki megvásárolhatott.
Megoszlanak a vélemények arról, hogy melyik volt az első kisbusz, mert a Renault csak egész kicsivel később rukkolt elő az Espace. Pár hónap választja csak el a két autót, ezért talán kiegyezhetünk abban, hogy míg Amerikában a Voyagertől számítjuk az egyterűk korszakát, addig az öreg kontinensen az Espace szerezte meg az első helyet.
Pár éve azonban lejtőre kerültek ezek a praktikus, doboz formájú autók, mert az emberek hajlandóak beáldozni a térkínálatot a divatos forma oltárán. Ezért szabadidő-autókat vásárolnak arra a célra, melyet valójában az egyterűek tudnak ellátni nagy hatékonysággal. Mégis eltelt 35 év és közben legördült a szalagról 15 millió Voyager. Az FCA büszkélkedhet az 54 százalékos piaci részesedéssel, de ez már közel sem az a piac, ami korábban volt.
Doug Henninget, az amerikai bűvészt kérték fel a Voyager népszerűsítésére. A Magic Wagon’s kampányban természetesen az autó erényeit hangsúlyozták. A keresztmotoros, elsőkerék-hajtású alapok miatt rendkívül sok hely maradt az utastérnek, ahová az alacsony padló és a magas tetővonal miatt könnyű a beszállás. A doboz forma pedig nem csak jól pakolható, hatalmas teret ad, hanem segíti a manőverezést is. Később Tina Turnert és Celine Diont is bevonták.
Kezdetben 96 lóerős, négyhengeres motorral lépett a piacra, ezt követték a további négyhengeresek, akár turbófeltöltővel és persze akadt V6-os is. A kezdetektől használt K platformot csak 1996-ban hagyták el. A második és harmadik generációt már az ausztriai Grazban is gyártották, viszont az európai törésteszteken elég rosszul szerepelt a Voyager, mindössze két csillagot szerzett.
2016-ban mutatták be a Chryler Pacifica egyterűt, mely messze modernebb és jobb minőségű belteret kínál minden korábbi változatnál. Továbbá elérhető hibrid hajtással is. Ebben a 3,6 literes, Pentastar V6-os dolgozik és van benne egy 16 kWh-s lítium-ion akksicsomag. A konnektorba dugható Pacifica valamivel több mint 50 kilométert tehet meg egy feltöltéssel. Ezzel egész Amerika legtakarékosabb egyterűje.