Willi Kohl és Herbert Schnitzer 1987-ben alapították az AC Schnitzert, mely a kezdetektől legfőképp BMW-kkel foglalkozó tuningcég. Most azonban a Toyota és a BMW együttműködésével új lehetőségek nyíltak számukra is. Aachenben egyszerűen nem bírták ki, hogy a Z4-essel közös alapokra épülő GR Suprához ne nyúljanak hozzá.

BMW helyett Suprát tuningolt az AC Schnitzer 1

Talán a legfeltűnőbb elem az alumíniumkonzolon fekvő karbon hátsó szárny, de ASA-ból készült első splittert is kapott a Supra. Meg igazi hűtőnyílásokat a gépháztető tetejére. A látványt 20 colos felnikkel lehet kiegészíteni, melyek ezüst, antracit és fekete színben kérhetőek. A beltérben alumíniumpedálok és néhány apróság jelzik az AC Schnitzer-tuningot, de szerencsére főképp a műszaki tartalomra koncentráltak.

BMW helyett Suprát tuningolt az AC Schnitzer 25

Állítható RS felfüggesztés mellett azokra is gondoltak, akik ennél kevésbé kifinomult megoldásra vágynak, ezért egyszerű ültetőrugókat is lehet venni a Suprához. Előbbivel 25 mm-rel, utóbbival 15 milliméterrel lesz közelebb az aszfalthoz. Az RS inkább azoknak szól, akik valóban pályanapokra mennének az autóval. Az AC javított a hangélményen is a rozsdamentes acél kipufogóval.

BMW helyett Suprát tuningolt az AC Schnitzer 26

340 lóerőt és 500 Nm nyomatékot tud alapból a Toyota Supra 3 literes, sorhatos turbómotorja. Az AC Schnitzer nem vállalt megdöbbentő számokat, 394 ló és 600 Nm nyomaték lett az eredmény, cserébe 36 hónap garanciát vállalnak rá. Videón pedig azt is megmutatják, hogy mozog a tuningolt Supra a versenypályán: