A Pagani Zondát az 1999-es Genfi Autószalonon láthatta először a közönség, és egészen 2017-ig marad gyártásban. Majdnem 20 év alatt csupán 140 darabot készítettek belőle, amiben a különböző prototípusok is benne vannak. Az autót eredetileg Juan Manuel Fangio után Fangio F1-nek keresztelték volna, de az argentin versenyző 1995-ös halála után a Zonda név mellett döntöttek. A Riviera pedig egy egészen különleges példánya a Zondának.
Eredetileg egy sárga Zonda F volt, aztán tulajdonosa visszaküldte a Paganinak, hogy elvégezzék rajta a 760-kezelést, így teljesen egyedi lett az autó. A karbon karosszériára fehér fényezés került, amit kék csíkokkal díszítettek. A beltérben szintén kék kárpitozást kaptak az ülések és az ajtópanelek. Az autó a francia Riviéra hangulatát idézi.
A Zonda F-ben lévő M120-as kódú Mercedes V12-es eredetileg 600 lóerőt ad le 6150-es fordulaton, ám a Riviera motorja sem marad meg ezen a szinten. A 7,3 literes szívómotorból 750 lóerőt hoztak ki. Az autó számos elemet örökölt a Zonda Cinquétől. Ilyen a hátsó szárny, a tető légbeömlője és az első splitter.
A 900 kilométert futott autót a Silverstone Auction novemberi árverésén vásárolta meg egy licitáló 5,5 millió dollárért, ami 1,65 milliárd forintnak megfelelő összeg.