A Lamborghini Urus nem a legfrissebb modell a szupersportautó-gyártó kínálatából, de kiváló tuningalap, melyet számtalan cég bemutatott már. A Wheelsandmore azonban kivárt, és az eredményt elnézve nem bánjuk, hogy eddig dolgoztak autójukon.
A vállalat neve magyarul Kerekek és a többi, így nem csoda, hogy az Uruson is ez kapta a nagyobb hangsúlyt. Elől és hátul is 23 colos felniken fekszenek a Continental 295/35-ös és a 335/30-as abroncsai, a kormányzott kerekeknél 10, hátul 12 col széles felületen.
Ezek mellett az autó más részeihez is hozzányúltak a szakemberek. A vezérlést újraprogramozták, és az új kipufogórendszer használatával a 4 literes ikerturbós V8-asból a gyári 641 helyett 797 lóerőt sikerült előcsalogatni, mely 972 Nm-es nyomatékkal párosul. Az autó ezzel erősebb a legtöbb széria-Lamborghininél, beleértve az Aventador SVJ-t és a Sian nevű hibrid hiperautót is.
A tuningcég meg is kéri az alkatrészek árát: csak a felnikért 10 ezer eurót (3,3 millió forintot) kérnek a Wheelsandmore-nál, de ha mindent meg szeretnénk venni az Urusunkhoz, az 21176 euróba (7 millió forintba) fáj, de ebben a csomagban már okostelefonról állítható magasságszabályozó is van.