A McLaren F1 gyártása 1998-ban fejeződött be, az angolok következő utcai autója azonban csak 2011-ben érkezett. Az MP4-12C lett az első utcai McLaren, melyet teljes egészében a vállalat mérnökei terveztek. (Az F1 motorja a BMW-től származó V12-es.)

Azóta viszont a McLarennél ezeket az alapokat finomítják. Az MP4-12C ugyanúgy karbon utascellát használ és 3,8 literes, biturbó V8-as motor hajtja. Gyári állapotában 600 lóerős és 600 Nm nyomatéka van. Ez a példány azonban nem véletlenül kapott nagyobb hűtőnyílású lökhárítókat.

Akár jó ajánlat is lehet a 900 lóerős McLarenből 1

Az autót Hyper800R teljesítménynövelő csomaggal szerelték fel, ami azt jelenti, hogy 880 és 910 lóerő között állítható a teljesítménye a műszerfal mögött elhelyezett apró tekerővel. A vörös színű autóra egyébként az RHZ High Sport készítette a szénszálas első lökhárítót.

A 29 000 km futott McLaren új motorvezérlőt kapott, metanol befecskendezést, átdolgozott intercooler-t, hogy bírja a 900 lóerőt. A teljesítmény kiaknázásához viszont már versenybenzint javasolnak. Egyesek szerint legyűr egy 720S-t is, ami 2,9 másodperc alatt gyorsul 100-ra és 340 km/óra a végsebessége.

Akár jó ajánlat is lehet a 900 lóerős McLarenből 27

Az utastérben főleg fekete bőrkárpitozás található, amit piros varrás díszít. Az ülésekbe Alcantara betét került, a kormány pedig részben karbon. Rockford Fosgate és Focal elemekkel frissítették a hifit.

Aukción értékesítik a 900 lovas McLarent, amiért közel 30 milliót is fizethetnek. Ez azonban még mindig jóval olcsóbb, mint egy hasonló tudású, új 720S.

Akár jó ajánlat is lehet a 900 lóerős McLarenből 28