Amikor hetven éves lett a Ferrari, akkor egy sor különleges modellt mutattak be, az addig kapható sportkocsikhoz pedig különleges csomagokat kínáltak. Így született meg ez a Ferrari 488 Spider is, mely ezüst színével és pirosra festett orrával az 1957-es 250 Testarossa Spider Scaglietti-t idézi.

Az autó a Ferrari Tailor Made programban készült és egyedül ez kapta meg az Argento Nürburgring és Rosso Corsa kombinációját. Az autóba több mint 25 millió forint értékű opciós tétel került, közöttük a klasszikus vörös bőrbelső, valamint a festett Ferrari logók a sárvédőkön.

Nem régi, mégis ritka ez a piros orrú Ferrari 1

A 20 colos ezüst felnik mögött sárga féknyergek vannak és természetesen karbon-kerámia rendszer. 2015-ben a Top Gear, két évvel később a Motor Trend magazin tette a legjobban vezethető sportautók közé a 488-ast. A 458-as erősen frissített változatába már az új, 3,9 literes, biturbó V8-as motor került, ami 661 lóerős és 760 Nm nyomatéka van. Hozzá a 458-ban is használt 7 sebességes Getrag duplakuplungos váltó csatlakozik. 

Nem régi, mégis ritka ez a piros orrú Ferrari 21

A Spider teteje 14 másodperc alatt nyílik ki, utána már intenzíven fúj a szél az utasok feje felett, akár 325 km/órás tempónál. A 488 Spider egyébként 3 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára. Az autóért a becslések szerint 135 millió forintnak megfelelő összeget fizetnek majd.

Ez jóval magasabb, mint az autó vételára, de a veteránok milliárdokat közelítő összegétől elmarad. Az egyedi 488 Spider talán sokára érhet a mostani veteránok nyomába, habár azokhoz képest tömegmodell.

Nem régi, mégis ritka ez a piros orrú Ferrari 22