A tavalyi Goodwood-i Sebességfesztiválon hullt le a lepel a legújabb Ford GT-ről, amit elődjénél az teszi exkluzívabbá és erősebbé, hogy a korábbi 647 helyett már 700 lóerős motor hajtja, és sokkal nagyobb a leszorítóereje. A különlegességet azonban meg kell fizetni: 1,2 millió dollárt (kb. 365 millió forintot) kóstál az autó.
A Multimatic ontariói gyárában már el is készültek az első korai darabok. Az autóból mindössze 45 darab fog készülni, egynek azonban már gazdája is van: egy ilyen fog parkolni rövidesen a Google alelnökének, a szuperautókat gyűjtő Benjamin Sloss Treynornak a garázsában is.
Még dizájnjában is egy versenyautóra hajaz ez a Ford: ennek megfelelően a két Le Mans-i futamgyőzelemmel is összeköthető legendás Gulf-színvilág ölt testet kék-narancs-fekete kombinációjával a fényezésben. A pontot az i-re első ajtókon látható rajtszámok teszik fel. Akinek nem tetszik ez a kombináció, annak sem kell aggódni: bármilyen mintázatot meg lehet rendelni, a Multimatic pedig el is fogja azt készíteni.
A lehetősége és a szabályok adta kereteken belül több mint 130 kilót faragtak a GT súlyából, a leszorítóerejét 400 százalékkal növelték meg – ezzel a Porsche 919 Hybrid Evo gépére akartak ütősen válaszolni a Fordnál.