A 959-et eredetileg B csoportos raliautónak szánták, aztán más versenyeken kellett a Porschénak bevetnie. A Porsche 959-es igazi ritkaság, alig több mint 400 darabot gyártottak belőle. 2,8-as hathengeres boxermotorján két turbófeltöltő van, a teljesítménye 450 lóerő, maximális nyomatéka 500 Nm.
Az 1985-ben megjelent összkerék-hajtású 959-es ma sem számít lassú gépnek. 3,7 másodperc alatt gyorsul 100-ra és 319 km/óra a végsebessége. Ezek ma már értékes ritkaságok, ezért szinte kizárt, hogy 7 millió forintért áruljanak egyet.
Tényleg lehetetlen, a képeken látható piros autó sem az. Ez már a furcsa arányokból, a hasmagasságból és a felnikből is könnyen kiderül. Ez eredetileg egy 1977-es évjáratú 911 S, amire a 959-esre hasonlító karosszériát húztak. A hátsó lámpákat egyszerűen szélesebbre húzták, az elsőkön pedig nincs burkolat és a lökhárítókba a 944-es lámpái rakták.
A kért ár mutatja, hogy nem érte meg az átalakítás, hiszen eredeti formájában jóval többet érne a 140 ezer km-t futott 911 S.