Diana hercegnő és Károly herceg házassága már a 80-as években megromlott és a magánéletük folyamatosan téma volt a sajtó előtt. 1992-ben költöztek csak külön, de a média továbbra is talált fogást Diana hercegnőn. A királyi családtól markánsan eltérő szokásai is alkalmat adtak arra, hogy folyamatosan beszédtéma legyen. Diana például nem igényelt sofőrt és az angol márkák helyett előnyben részesítette a német prémiumautókat.
Népszerűsége csúcsán, 1994-ben használta a zöld, világos bézs bőrrel kárpitozott Audi 80 kabriót. Az autót ráadásul nem az udvar vásárolta, de még csak nem is Diana, hanem az Auditól kapta. Örülhettek Ingolstadtban, mert heteken belül nemcsak az autó, de a konkrét szín is a legnépszerűbbek közé ugrott az eladási listán.
Harry és Vilmos herceg is utazott az L449 TRP rendszámú kabrió Audi hátsó ülésén. Az autót a 2,3 literes, öthengeres motor szívó változatával szerelték, így 130 lóerős és 186 Nm nyomatéka van. Hozzá négysebességes automata váltó csatlakozik. Miután 4000 mérfölddel az órájában Diana hercegnő visszaadta az autót az Audinak, a politikai újságíró, Ian Campbell Dale vásárolta meg.
Privát gyűjtők közt már többször gazdát cserélt a smaragdzöld kabrió Audi, ami most újra kalapács alá kerül márciusban, Birminghamben. A becslések szerint úgy 16 millió forintnak megfelelő összegért viszik majd haza.