A hirdetésben szereplő, szebb napokat is látott BMW E36 coupé egy 318iS variáns, amelyben az „iS” azt jelöli, hogy az alap változatnál erősebb a motortérben található négyhengeres blokk. Az alap 115 helyet 140 lóerős.
Az „iS” blokk a Hármas széria négyhengeres alapmotorjának szánt nyolcszelepes, vezérműszíjas motor átdolgozott változata: vezérműlánccal, 16 szeleppel, könnyűfém DOHC hengerfejjel és hengerenkénti kipufogó-leömlővel szerelték. Nem számítva két különleges modellt (E30 320is és a dél-afrikai E23 745i) ez volt az első hengerenkénti 4 szelepes BMW-motor, amely nem M-modellbe került, hanem nagyszériás modellben jelent meg. Eleinte a képeken is látható kupéban szerepelt, de az USA-ban szedánba is került, majd a Compact-ban is megjelent ti jelzés mellett.
Így szól a hirdetés
„Minden autó megérdemel egy utolsó esélyt. Bontásra vettem ezt a romot, mert motorja váltója patika. Van rajta műszaki vizsga egész pontosan 28-ig. még nem vonattam ki. Mielőtt szétszedem egyszer feldobom ide pár napra hátha valakinek kell egyben.
Hajtáslánc szuper azon kívül az autó egy rom. Orrán száján rohad, nincs hátsó taposó, rohadnak a küszöbök ívek sárvédők alja, még a bal első torony is. Beázik, befúj a szél, szar az összes kéder, büdös van bent, kosz van bent, én ezt már nem állok neki takarítani se, dohányos kutyás autó volt legjobb kombó (mii?? dohányzó kutya? azdemenő…). De legalább fűt és egy hangszóróból még zene is jön. Nem világit semmi hibalámpa kivéve ha belemész egy gödörbe akkor pár másodpercig az összes egyszerre. Működnek az elektromos ablakok az óra és a hőmérő is. Ülésfűtés sose volt de legalább kapcsoló van hozzá.
Fék jó, de futómű teljesen gatya, csörög zörög pattog az úton. Tetőablak nem nyílik. Majd elfelejtettem van benne éndzsöl ájsz! Így már majd 200 ló. :) Na szóval akit érdekel egyben az gyorsan keressen mert első szabadnapomon szétborítom.”
A tényleg elég csúnya állapotban lévő BMW hirdetését itt találod. Ha esetleg úgy érzed, hogy megmentenéd, 200 ezer magyar kreditet kell leszurkolni érte.