1976 májusában készült el a 19397-es alvázszámú Ferrari 308-as, ami azért különleges, mert a 156-odik autó abból a 712 példányból, melyet üvegszálas karosszériával gyártottak. Három másik autóval együtt került az Algar Motorshoz, ahonnan a kaliforniai Los Gatosban élő John Tutterrow vásárolta meg decemberben. 1988-ban eladta az autót Chris Springernek, aki teljes felújítással indított.

150 kilóval könnyebb az üvegszálas Ferrari 308 1

Rosso Chiaro nevű pirosra fényezték a karosszériát és megtisztították a bézs bőrkárpitot, meg a fekete szőnyegeket. A motort és a sebességváltót Bob Wallace újította fel rajta, akinek nem kis neve van a területen. Az autóval több veterános rendezvényt megjárt, a Palo Altóban rendezett Concours d’Elegance-ról díjat is hozott a Ferrari 308 GTB Vetroresina.

150 kilóval könnyebb az üvegszálas Ferrari 308 27

20 000 km alatti futásteljesítménnyel nem mondható, hogy sokszor jártak volna vele munkába vagy boltba. A keresztben elhelyezett, 90 fokos hengerszögű, 2,9 literes V8-as ebben az amerikai verzióban 240 lóerős. A Carrozzeria Scaglietti üvegszálas karosszériájával az autó 150 kilogrammal könnyebb a hagyományos változatnál, így alig több mint 1 tonna.

150 kilóval könnyebb az üvegszálas Ferrari 308 28