Többször láttunk már olyan történetet, amiben a frissen vásárolt erős autó kifogott az új tulajon, és az árokban, végül a roncstelepen ért véget az álom. Ezeknél könnyű a kívülről kárörvendően röhögő szemlélő szerepét felvennünk, ez az eset viszont más.
Itt is egy frissen vásárolt autó tört össze, mindössze 15 perccel az adásvétel aláírása után. Csakhogy a tulaj benne sem ült, sőt senki sem vezette az autót. Az csak állt az úton, amikor az előző tulaj lakótársának Toyotája kigurult a garázsból.
Senki sem tudott tenni semmit, a csattanás elkerülhetetlen volt, az a szerencse, hogy nem történt életveszélyes sérülés. A toyotás srácnak a lába tört, ő mutatja, hogy járt volna az, aki tényleg a két autó közé szorul.
A BMW M3 E92 viszont súlyos sérüléseket szenvedett, a padlólemez is elmozdult, ami az Egyesült Államokban egyet jelent a roncsteleppel (nyilván a fémmágiájáról híres orosz szaki egykettőre összerakná, de ez nem Oroszország). Ettől függetlenül lehet, hogy elhagyja az államokat, és valahol új életre kel majd, de a főszereplő szempontjából ez már mellékes. Neki fizet a biztosító, és már keres egy másik M3-ast, hogy megépüljön az autó, amire igazán vágyik. Valószínűleg azzal már véletlenül sem áll dombon parkoló kocsik elé.
A történet teljes videója itt megtekinthető:
A BMW M3 E92-es generációja kicsit kilóg a sorból, mert a sorhatos motort ennél V8-ra cserélték a németek, de ma már egyre jobban inkább értékeljük a lökettérfogatból előcsalogatott lóerőket.
Maximális 420 lóerős teljesítményét 8300-as fordulat mellett viszi át az útra, maximális nyomatéka 400 newtonméter, amiből 320 már 2000-től kihasználható. Álló helyzetből 4,8 másodperc alatt gyorsul százra, innen 34 méter alatt fékezhető nullára.
Az M3-as minden porcikáját a száguldásnak rendelték alá, így talán nem is meglepő, hogy egy normál hármas Coupéval, mindössze 20 százalék közös alkatrésze van.