11 273 darabot készítettek az F355-ösből, amivel rekordot döntött: előtte sosem volt ennyire sikeres Ferrari-modell. A modell az 1989-ben megjelent 348-as erősen frissített változata, nagyjából 1300 órát töltött a szélcsatornában, hogy jobb aerodinamikájával több leszorítóerőt termeljen. Már húsz éve leállt a gyártása és egyre keresettebbek lesznek az F355-ösök, de ennek a zöldnek a tulajdonosa eredetileg egy 512 TR-re vágyott.
Makaóban meg is találta a megfelelő autót, ami mellett letakarva állt a sötétzöld (ritka, Verde Silverstone árnyalat), bézs Connolly-bőrrel varrt belterű F355-ös is. 13 évig állt a garázsban, és ez meg is látszik az autón. A karosszéria poros, a beltér szintén nagyobb takarítást igényel. Nyitott kulisszás kézi váltója és karbonvázas sportülései vannak. 1995 júliusában regisztrálták Makaóban és 2007-ig mindössze 10 ezer kilométert ment.
Több mint egy évtized álldogálás alatt egy csomó vezetéket elrágtak a garázsban kóborló rágcsálók és több helyen berozsdásodott. A teljes üzemanyag-rendszert, a katalizátort, a kuplungot is kicserélték rajta, és új akkumulátort tettek bele a Ferrarikra szakosodott londoni műhelyben. Az F355-ös új gumikat is kapott, de itt még nincs vége a sornak. Az autó a fényezőkamrát is meglátogatja majd, természetesen azért, hogy az eredeti Verde Silverstone szín szebben csillogjon.
3495 köbcentis, szívó V8-as motor van a Ferrari F355 Berlinettában, ami 8250-es fordulaton adja le 375 lóerejét. 363 Nm-es csúcsnyomatéka 6000-nél ébred. 100-as tempóra 4,7 másodperc alatt gyorsul, a végsebessége 295 km/óra.