A felvételt valószínűleg egy Angliában dolgozó, magyar autószerelő készítette. Bár nem hazai esetek, jól bizonyítják, hogy az autószerelés, szervizelés problémái mindenhol jelen vannak. Hiány van jó szakemberekből, és emiatt nem csak a tulajdonos szenved, hanem az a szerelő, akinél végül kiköt egy többszörösen tákolt technika. Neki nem csak a probléma forrását kell megszüntetnie, hanem az előző mesterek munkájával is szembe kell néznie, és néha ezzel mennek el az értékes munkaórák. 

Ebben az esetben egy fékszerelés és egy futómű-felújítás került zsákutcába, a videós állítása szerint „Youtube-videókon tanult” otthoni szakik adták fel a küzdelmet. Az első esetnél a hátsó dobfék felújítását nem sikerült kivitelezni, a második autónál pedig a hátsó futómű lengéscsillapító-cseréje okozott nehéz pillanatokat.

A videó alatt természetesen sokan magukra vették a kritikát, többen védik a házi szerelők becsületét. 

„Majd ha a kedves szerelő urak hajlandók egy egyszerű olajcserét is úgy megcsinálni, hogy nem lenyúlás lesz belőle (olajszűrő fékfolyadékkal való megtisztítása, egy-két liter olaj leengedése, új óccsó olajjal szintre töltése, stb….) majd akkor nem fog az ember arra kényszerülni, hogy otthon csinálja. Úgyhogy vissza lehet venni ebből a magas lovas stílusból. Mondjuk az is igaz, hogy aki nem felkészült egy fék cserében az ne is próbálkozzon, mert a fék és futómű az nem vicc! De egyáltalán nem bűn ha az ember megpróbálja maga csinálni.”

„Lehet a net segítségével is jól szerelni! Ez egyéni precizitás kérdése is. Vannak eredendően műszaki analfabéták és vannak eredendően precíz, műszakias beállítottságú emberek. Itt feltehetőleg az előbbi mutatkozott meg, egy kis túlzott önbizalommal és lehet, hogy a haverok unszolása is szerepet játszott. Általában így szokott kinézni a történet. A végén pedig elszállt a türelme, feltehetőleg a szerszámozottság is gondot okozott és összevissza vagdosott meg dobált mindent. Persze elvitathatatlan az elkövető rossz döntése miatti felelőssége! Egy tárcsafékkel lehet könnyebben elbánt volna, az egyszerűbben szerelhető!”