2007-ben a Transsyberia Rally az oroszországi Moszkvából rajtolt el és 6600 kilométeren keresztül tartott az Urál- és az Altaj hegységben, a cél pedig Mongólia fővárosa, Ulánbátor volt. A versenyen összkerékhajtású autók és kamionok vehettek részt, az egyetlen feltétel a közúti legalitás volt. Sok csapat a Porsche Cayenne S Transsyberia Editionnel indult útnak.

A Porsche Cayenne, amivel a tereprali sem akadály 1

600 darab készült a különlegesen felkészített Cayenne-ből, amit épp a Transsyberia Rallyn elért győzelem tiszteletére készítettek. Ezek az autók már sokkal közelebb álltak a széria Cayenne S-szekhez, mint amiket a versenyen használtak. A magas futómű és a terepgumik mellett komolyabb alsó védőburkolatot és zárható hátsó differenciálművet kaptak. Kívülről persze leginkább a fekete szín és a narancssárga dekoráció tűnhet fel, ami az utastérben is visszaköszön. Az óracsoport, a dekorbetétek és az övek is élénk narancssárgák.

A Porsche Cayenne, amivel a tereprali sem akadály 27

4,8 literes, szívó V8-as motor került a Trassyberia Edition modellekbe. Cayenne S jelzésű, de a GTS teljesítményét kapta a különleges modell, így a nyolchengeres motor itt 405 lóerőt ad le 6500-nál és 500 Nm nyomatéka van. Ezek az autók alapból légrugósak és megkapják a PASM felfüggesztést is. Hatsebességes az automata váltó az autó pedig természetesen összkerékhajtású, de a rendszer alapból 62% nyomatékot küld a hátsó kerekekhez.

A Porsche Cayenne, amivel a tereprali sem akadály 28

162 ezer kilométernyi mérfölddel került most ez az alabamai Florence-ben lévő autó aukcióra. A ritkasága okán valószínűleg a továbbiakban nem hobbista terepező, hanem gyűjtő csap majd le rá.