200 mérföld/óra – ezt a sebességet szerették volna az Aston Martin mérnökei elérni az 1970-es években, bizonyítva ezzel, hogy ott a helyük a világ autós élvonalában. A főtervező William Towns hamar papírra vetette a Bulldog DP K9 ötletét, mely végül 1980-ban 191 mérföld/órás (307 km/órás) sebességet ért el a Birmingham mellett fekvő MIRA tesztpályán.
A programot beszüntették, miután az autógyárat pénzügyi nehézségek sújtották, és az új elnök, a cégben 10 százalékos részesedést vásárló Victor Gauntlett elzárta a Bulldog-projekt pénzcsapját is. Az autó egy közel-keleti gyűjtőhöz került 1982-ben, majd 38 évvel később visszatért a csatornán túlra. Új tulajdonosa, a Classic Motor Cars (CMC) csapata azt tervezi, hogy pontot tesznek a negyven éve húzódó történet végére, és elérik a 200 mérföld/órás tempót.
A 472 centi hosszú, 109 centi magas autó az eredeti számítások szerint akár a 237 mérföld/órás sebességet is elérheti majd, ám a CMC szerint másfél évig elhúzódhat a Bulldog felújítása – úgy vélik ugyanis, hogy a jármű jelenleg működésképtelen.
A hajtásról 5,3 literes V8-as motor gondoskodik, melyre a biztonság kedvéért két turbót is építettek. Az ötsebességes, kézi váltós, 700 lóerős eb 5,1 másodperc alatt gyorsult 60 mérföld/órára (96 km/órára). Az 1,7 tonnás autó a maga idejében a leggyorsabb közúti jármű is lehetett volna. Fejlesztésébe 1 millió fontot ölt az Aston Martin, ám 25 eladott példány már visszahozta volna a hatalmas költségeket.
A CMC azt tervezi, hogy az eredeti állapotot állítják helyre, néhány helyen modern anyagokkal kiegészítve, szigorúan csak a megbízhatósági szempontok miatt. Az eredeti, egykoron szürke és fehér színekben pompázó Bulldogon visszapillantó tükör sem volt, ez a Közel-Keleten került rá. Ott cserélték ki a fekete belső teret világosra.
Ha a csapatnak sikerül elérni a 200 mérföld/órás álomhatárt, az autót egy világ körüli útra küldik. Jobb későn, mint soha.