1999. április 15-én jelent meg a Honda S2000, éppen a vállalat ötvenedik születésnapján. A japánok kétüléses roadstere önmagában is igazi élvezeti cikk a pörgős szívó négyhengeressel, a remek hatsebességes váltójával és a Torsen sperrel a hátsó tengelyen. Ezzel együtt remek adottságai vannak ahhoz is, hogy komoly pályagép legyen belőle. Ezt itt time attackozáshoz rakták teli szárnyakkal.

Annyi szárny van ezen a Hondán, mint egy reptéren 1

Több mint tíz éve versenyeznek ezzel az autóval, ami Top Fuel Honda S2000 Type-RR néven ismert. Főleg japánban, de utazott már az Ausztrál Time Attack Bajnokságra is 2012-ben, de rekordot tart több pályán is. A kategóriájának leggyorsabb autója Suzukában és az Okayama versenypályán is. Ehhez rengeteg leszorítóerő kell, amiből nem áll rosszul az S2000. Gigantikus hátsó szárny van rajta, rettentő nagy splitter, az egész lökhárítóját elfoglaló hátsó diffúzor és még rengeteg apró terelőelem.

Annyi szárny van ezen a Hondán, mint egy reptéren 31

2,3 literesre fúrták fel a négyhengeres F20C motort, de ettől még nem jött ki belőle az 1000 lóerő. Kellett hozzá a hatalmas Garrett GTX3582R turbófeltöltő. A váltót szekvenciális Holinger RD6S-re cserélték, a fékek pedig az Endlesstől érkeztek. Így néz ki bevetésen: