A BMW 1998-tól négy éven át gyártotta a Z3-as Coupe változatát, amit sokan cipőnek is hívnak. Nevét a nem lejtős, hanem inkább shooting brake jellegűen kombis tetővonala és a hosszú orra miatt kapta. A roadster változatnál 2,7-szer merevebb karosszériájú változat valami olyan, amit ma nem biztos, hogy bevállalna a vállalat.

Viszont vannak olyanok, akik még emlékeznek erre az igazán karakteres autóra, ezért megpróbálják modernizálni.

Ez a koncepció mutatja, hogy lehetne érdekes BMW-t is gyártani 1

A Behance-on bukkant fel Vlagyimir Pancsenko és Vitalij Enes műve, akik megpróbálták átültetni az alap ötletet a BMW mai formanyelvére. A virtuálisan létező koncepció nagyon jól hozza a jelenlegi BMW stílust. Tényleg csak egyetlen apró részletből világos, hogy nem a BMW formatervezői dolgozták ki: nincs rajta hatalmas vese.

Máskülönben a színhasználat, a lámpák kialakítása és az X2-esen is felbukkanó fordított vesék beleillenek a képbe. Az alapötlet az volt, hogy csináljanak valami hasonlóan divatos autót, mint az X2-es, de sokkal szabadabban és kevésbé szabadidő-autósan.

Ez a koncepció mutatja, hogy lehetne érdekes BMW-t is gyártani 2

Vlagyimir és Vitalij szerint az E46 M3 dizájnjából is merítettek. Annyi biztos, hogy a hosszú gépháztető és a shooting brake forma jó arányokat ad. A beltér viszont biztosan tágasabb, mint az eredeti Z3 Coupéban. A tervezők ebbe a modellbe hátra is terveztek üléseket.

Bár a tervezők az X1-es alapjaiban gondolkoztak, mi inkább hosszmotorra és hátsókerék-hajtásra szavaznánk.

Ez a koncepció mutatja, hogy lehetne érdekes BMW-t is gyártani 26