Silány alapanyagból is lehet csodálatra méltó végeredményt előállítani, csak sok-sok munka kell hozzá. Ezt bizonyítja ez a galaktikus román Dacia 1300-as, ami tökéletes ellenpontja a fröccsöntött műanyaggal körbetákolt sorstársainak. 

Őrület, mennyire menő lett ez az öreg Dacia 1

Eddig ha a klasszikus Dacia tuningról kerestünk képeket, általában sufniban reszelt, inkább nevetséges találatokat kaptunk. Reut George csillagködökkel díszített darabja viszont más. Egyszerre polgárpukkasztó, és kellően visszafogott, kívül-belül tele meglepetéssel. 

Őrület, mennyire menő lett ez az öreg Dacia 2

A külső láttán azt hihetnénk elsőre, hogy sima matricával érték el a hatást. Mi sem egyszerűbb, csak egy megfelelő felbontású fotó kell hozzá, majd mehet a karosszéria. Viszont ez nem matrica, hanem airbrush festés!

Őrület, mennyire menő lett ez az öreg Dacia 3

Az aprólékos munkát egy temesvári cég, az Aerografie Timisoara készítette.

Őrület, mennyire menő lett ez az öreg Dacia 4

Láthatóan odafigyeltek a részletekre

Őrület, mennyire menő lett ez az öreg Dacia 5

Belül sem alacsonyabb a színvonal, ilyen minőségű kárpitot egy gyári Dacia sem látott még, beleértve a legújabb típusokat is

Őrület, mennyire menő lett ez az öreg Dacia 6

Nem csak a kipufogó szól erősen

Őrület, mennyire menő lett ez az öreg Dacia 7

A kormányoszlop gyári, de a középkonzolon Teslákat idéző álló táblagép ül

Őrület, mennyire menő lett ez az öreg Dacia 8

A hamutartó, a kurblis ablak, és az örökké letörő nyitófül gyári, viszont minden más egy új minőségi szintre emelkedett

Őrület, mennyire menő lett ez az öreg Dacia 9

Fotók: Reut George/Facebook.com

A technikai háttérről keveset tudunk, a tulajdonos egy képet osztott meg a motortérről, ahol a gyári blokk helyett a Renault Clio Sport RS 2.0 16V blokkja ül, ami egész más perspektívába helyezi az öreg klasszikust. Ha hozza a gyári számokat, akkor az eredeti 50-60 lóerő helyett immár 170 lóerő rángatja az első kerekeket. Ezek szerint nem csak a festése földöntúli.