Tele van az internet a kétbalkezes sofőrök bénázása miatt darabokra törő Ford Mustangokkal. Ezek a balesetek általában kikanyarodáskor történnek, vagy legalább van némi közük kanyarhoz, így veszti el a sofőr uralmát az autó felett.
Ez a sárga Mustang viszont senkitől sem zavartatva haladt az egyenes úton, de mégis sikerült kipördülnie, majd oszlopot döntve, keréktöréssel csúsznia az aszfalton.
A képen látható Ford Mustang GT már az a kategória, amit tudni kell uralni. V8-as motorjának 90 fokos hengerszöge klasszikus, mindkét oldalon változik a szelepvezérlése és üzemállapottól függően a nagynyomású közvetlen, illetve a kis nyomású szívócső-befecskendezés dönti a hengerekbe a 95-öst. Lánc mozgatja a négy vezérműtengelyt és a 32 szelepet, a fordulatszámot nem spórolták el: percenkénti 7000-en mérhető a 450 lóerő és 7500-ig elforog a kapitális nyolchengeres.