1993-ban az FIA által bevezetett homologizációs szabályok megengedték a turbómotor használatát a GT2 kategóriában, de az összkerékhajtás már nem fért bele. Ezt részben az Audi sportsikerei miatt kötötték ki, akik nem csak a raliban, de versenypályán is komoly előnyre tettek szert a négy hajtott kerékkel. A Porsche 911-esből már akkor is rengeteg verzió készült, ezért csak össze kellett állítani a szabályoknak megfelelő autót, ez lett a 911 GT.

A Porsche 911 GT a versenyautó, amit utcára engedtek 1

57 példány készült az utcai Porsche 911 GT-ből, amik közül 13 jobbkormányos változat. Az alapját a 911 Turbo adta, de a karosszériát szegecselt műanyag sárvédő ívekkel szélesítették ki, hatalmas hátsó szárnyán pedig két légbeömlő is van. A belteret javarészt a Carrera RS-től kapta. A korábban említett szélesítések nem csak azért voltak hasznosak, mert olcsón gyárthatóak, hanem a verseny közben megszerzett sérülések gyorsan orvosolhatóak az elem cseréjével.

A Porsche 911 GT a versenyautó, amit utcára engedtek 37

3,6 literes, hathengeres boxermotorja szintén a Turbóé, de nagyobb töltőnyomással itt már 450 lóerőt ad le 6000-es fordulatnál. 586 Nm nyomatékát 3500-tól adja le. 1295 kg-ot nyom a 911 GT és a szabályoknak megfelelően hátsókerék-hajtású. 100-ra 4 másodperc alatt gyorsul, a végsebessége pedig 301 km/óra. A kései versenyváltozatokat (Evo) akár 600 lovasra is felhergelték.

A Porsche 911 GT a versenyautó, amit utcára engedtek 38

30 113 kilométerrel az órájában még szinte új ez az 1996-os Porsche 911 GT, de annyi biztos, hogy makulátlan. Első tulajdonosa rendelt bele klímát, elektromos ablakokat és légzsákot is, hogy a versenypályáig még épp kényelmes legyen az autó. A Sotheby’s március végén tartott aukcióján 350 millió forint körüli összeget várnak érte.

A Porsche 911 GT a versenyautó, amit utcára engedtek 39